instalacja z rescue CD ...

Paweł Kośka pawel w artfan.net
Wto, 21 Lis 2006, 21:15:25 CET

Dnia wtorek, 21 listopada 2006 20:55, Sławek Owoc napisał:

> co do proc - zawsze musialem moduly do Adapteca 2940 czy
> Ami megaraida dopisac do /etc/sysconfig/geninitrd (pewnie tak samo
> zadziala --with:) przed generowaniem, bo jakos samo po zamontowaniu
> proc ich nie dodawalo do initrd

Ja tak mam z:
13c11001 3w-xxxx 3ware Inc|7xxx/8xxx-series PATA/SATA-RAID i sterownikami do
sata.
Jakoś z /proc nie wyciąga informacji o tym, ale to pewnie dlatego że instaluje
zawsze z chroot, na jakimś Debianie z monolitycznym kernelem. Ogólnie to
obraz sobie przygotowuje na innej maszynie, taruje, przerzucam na maszynę
docelową i tam się chrootuje i dopiero instaluje kernel. W sumie po
instalacji zawsze robię geninitrd /boot/initrd-wersja_jajka.gz
wersja_jajka -v -f by sprawdzić co mi tam za głupoty powrzucał. Jeśli czegoś
nie wrzucił (właśnie np. systemu plików) to już mam się nad czym zastanawiać
i sprawdzić czy wszystko jest OK.

--
Pozdrawiam,
Paweł