[th] OpenGL/X kilka problemow.

Adam Mikuta adammikuta w gmail.com
Wto, 21 Lis 2006, 21:52:04 CET

06-11-21, Krystian Tomczyk <krystian w kamionek.net> napisał(a):

> To podobnie jak ja (ale jeszcze nie downgradowałem) po naciśnięciu
> klawisza czasem się wysypie, czasem zamrozi i to niezależnie od używania
> kde lub gnome. Czasem jest dobrze i póki nie zamknę X-ów to działa bez
> zarzutu.

To z tym wywalaniem się po dowolnym przycisku miałem właśnie w wersji
th jeśli w xorg.conf nie było opcji:
Option "XkbRules"      "xfree86"
Mimo że teoretycznie wcale nie należy czegoś takiego pisać.

Odnośnie zamrażania to dziś mi kolega tłumaczył że należy upgradnąć
moduł drma... Czyli nowe jądro...

Adam