instalacja z rescue CD ...

Andrzej 'The Undefined' Dopierała undefine w aramin.net
Śro, 22 Lis 2006, 01:33:57 CET

On Tue, Nov 21, 2006 at 05:57:19PM +0100, Sławek Owoc wrote:

> Pewnie tak, aczkolwiek czasowo to wypadnie pewnie podobnie.
czasowo może i tak, ale nie trzeba się obawiać o to czy jest dobry rpm,
czy wogóle jest rpm, spójność pakietów, czy wszystko się ściągnie itepe
;)

> Czy moglby mi ktos wytlumaczyc dlaczego w moim przypadku initrd sie
> automatycznie niewygenerowalo ?
nie wiem, ja zawsze:
- wpierw sprawdzam przez pcidev ide czy widzi kontroler ide/jaki/jaki
  może być obsługiwany
- potem przy geninitrd -v -f ... patrzę czy ładuje sterownik do systemu
  plików na / oraz do napędu gdzie jest /, jeżeli nie to dlaczego.

> Skoro zamontowalem partycje (z systemem plikow reiserfs) to dlaczego
> po zamontowaniu /proc musialem recznie podawac modul przy generowaniu
> initrd ?
pewnie w /etc/fstab nie było.

--
Andrzej 'The Undefined' Dopierała
UNIX && Linux administrator,      Adam Mickiewicz University WMiI