instalacja z rescue CD ...

Sławek Owoc slawek w ignatianum.edu.pl
Śro, 22 Lis 2006, 09:40:51 CET

> czasowo może i tak, ale nie trzeba się obawiać o to czy jest dobry rpm,
> czy wogóle jest rpm, spójność pakietów, czy wszystko się ściągnie itepe
> ;)

no tak ... ale proponujesz pozniej upgrade i tutaj moze cos sie niesciagnac ;)

> nie wiem, ja zawsze:
> - wpierw sprawdzam przez pcidev ide czy widzi kontroler ide/jaki/jaki
>   może być obsługiwany
> - potem przy geninitrd -v -f ... patrzę czy ładuje sterownik do systemu
>   plików na / oraz do napędu gdzie jest /, jeżeli nie to dlaczego.

wlasnie robie koleja probe generowania z -v -f tym razem.
Sprawdzilem pcidev ide jaki mam chipset, dopisalem do
/etc/modprobe.conf alias scsi_hostadapter ata_piix
Ladnie dodalo moduly do chipsetu (dzieki Stacho !), fstab mam dla /
ustawiony reiserfs i rowniez sie udalo dodac

tak to musiala byc moja wina.

--
Pozdrowienia,
 Sławek Owoc