blokowanie sie montowania cdromow w gnome

Michał Panasiewicz wolvverine w tarchomin.pl
Czw, 23 Lis 2006, 00:10:49 CET

Dnia 22-11-2006, śro o godzinie 17:58 +0100, Fryderyk Dziarmagowski
napisał(a):

> jak działa to po co gnome-mount instalować?
akurat u niego bylo zainstalowane :)
sytuacja wygladala tak:
dziala montowanie cdromow -> upgrade systemu -> nie działa -> uninstal
gnome-volume-manager -> działa montowanie

> musisz wybrać: albo wpisy w fstab albo gnome-mount.

sprawdzalem i wpisy w fstab (wykomentowanie) nie zmienily sytuacji
interesuje mnie czy u innych podobnie jest, jesli tak to trzeba cos
poprawic (dzialalo wczesniej i nie blokowało)

--
Michał Panasiewicz Linux user nr. #425323 - jabber: wolvverine [ at ] chrome [ dot ] pl  || e-mail: wolvverine [ at ] tlen [ dot ] pl , wolvverine [ at ] pld-linux [ dot ] org
http://www.linkomp.pl - Linkomp - Usługi informatyczne dla firm - biuro [ at ] linkomp [ dot ] pl