blokowanie sie montowania cdromow w gnome

Daniel Mróz beorn w alpha.pl
Śro, 29 Lis 2006, 11:50:46 CET

Dnia Thu, 23 Nov 2006 00:10:49 +0100
Michał Panasiewicz <wolvverine w tarchomin.pl> napisał(a):
> sprawdzalem i wpisy w fstab (wykomentowanie) nie zmienily sytuacji
> interesuje mnie czy u innych podobnie jest, jesli tak to trzeba cos
> poprawic (dzialalo wczesniej i nie blokowało)
Mam tak samo od dawna. Nic z tym nie robiłem, bo mało używam płyt i
czas nie z gumy, więc nie przebadałem jeszcze sprawy.

Pozdrawiam
Beorn

--
Daniel 'Beorn' Mróz <beorn w alpha.pl>    http://127.0.0.1/beorn