PLD na raid

Kosiek kosiek w histamina.czuby.net
Nie, 26 Lis 2006, 17:45:32 CET

Witam.
Poszedłem za sugestiami i skoro się nie da na raid0 to próbuję zainstalować
na raid1.
Mam 2 dyski scsi /dev/sda i /dev/sdb.
Tworzę partycję /boot na raid 1 (po to na raid 1 żeby późniejsze partycje,
które
chcę mieć na raid0 zaczynały się od tych samych sektorów.
/boot jest jako /dev/md0
i ustawiam żeby bootloader instalował się na /dev/md0.
Jako bootloadera wybieram rc-boot co wiąże się z tym,
że powinienem mieć do wyboru lilo albo grub, czego nie mogę wybrać.
Wszystko się ładnie instaluje, aż do momentu instalacji bootloadera.
Wyskakuje błąd:
***Instaluję bootloader (lilo) a ja nie chcę lilo,ale tego nie da się
zmienić, ale nie o to się rozchodzi
Fatal: open /boot/vmlinuz: No such filer or directory
*** running chroot /dest lilo failed
!!! Instalation of bootloader failed
Something went bad.
Press the [Enter} key.
Czy ktoś ma pomysł o co chodzi i co zrobić żeby było dobrze.
Bootloader może być i na zwykłej partycji nie na raid, ale
pozostałe partycje to znaczy:
/
/home
/var
swap
chce mieć na raid0.
Instaluję z obrazu płyty cd-rom. Nie posiadam innych systemów na tym
komputerze, ani dysków twardych innych są tylko te scsci 2.
Niestety nie będę miał możliwości odpisania, bo z tego adresu
mogę korzystać tylko z domu, a niestety muszę wyjechać, także
z góry dziękuję za sugestie, jeżeli się powiedzie to postaram się jutro
odpisać.

Pozdrawiam Kosiek.