PLD na raid

Marcin Kurzyna pld w nius.waw.pl
Nie, 26 Lis 2006, 23:42:22 CET

On Sunday 26 November 2006 23:19, Łukasz Maśko wrote:

> Pytanie: czy sd_mod, ide_disk (czy inna odpowiedzialna za to cholera)
> posiada wsparcie dla podłączania do kontrolera dysku w trakcie działania.

teoretycznie właśnie to miała przynieść libata z 2.6.18 i tak rozumiem info w
dmesgu że kanał się podniósł z podpiętym urządzeniem.

> Czytaj: czy kontroler informuje moduł o konieczności ponownego
> przeskanowania i zaciągnięcia informacji o stanie systemu. Być może

heh. nie mam pojęcia. ponad to że pisze w dmesgu o zaistnieniu nowego
zdarzenia to nie wiem czy coś wiecej robi.

> pomogłoby zrestartowanie takiego modułu, o ile jesteś w stanie to zrobić
> (np. wyładować moduł).

może by pomogło, ale nie da rady. wszystkie dyski w tej maszynie mam na
sata_nv więc jest ciągle in use i nie da się wyładować.

m.

--
Marcin Kurzyna, CrystalPoint Software
     -- www.crystalpoint.pl --