PLD na raid

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Nie, 26 Lis 2006, 22:30:48 CET

Dnia niedziela, 26 listopada 2006 22:13, Paweł Kośka napisał:
[...]
> Może źle wyszarpywałem kabelek.. ;-) Ale jak kiedyś podobne rzeczy
> robiłem na sprzętowym raidzie (chyba jakiś 3ware) to coś tam zapiszczało
> i system działał dalej.

Takie wyszarpywanie kabelka to nie jest dobre np. dla kontrolera. Ja się
dziwię, że go nie sfajczyłeś ;-) Wyciągnięcie kabla to trochę co innego niż
totalne zdechnięcie dysku (np. kwestia oporności na kablach). Sprzętowy
kontroler "hotswapable" to jest do tego projektowany od początku, więc jemu
to nie robi problemu.