Firefox 1.5.0.8-1 z AC/ready - problem ze startem

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Pon, 27 Lis 2006, 11:05:54 CET

Przy próbie odpalenia powyższego dostaję okienko z takim tekstem:

Błąd parsowania XML: niezdefiniowana jednostka
Obszar: chrome://browser/content/browser.xul
Numer linii 25, kolumna 1:<window id="main-window"
^    <menuitem id="menu_HelpPopup_reportertoolmenu"
----^    <menu id="helpMenu"
----^

I tyle. Ostatnio miałem ten problem daaawno temu, na jakiejś starej wersji,
ale wtedy pomagało posprzątanie w postaci wyinstalowania FF, usunięcia
katalogu z preferencjami i ponowne zainstalowanie. Ale dzisiaj mi nie
pomogło :-/

Czy ktoś mi poradzi, co z tym zrobić? Nie piszcie, że komuś działa, bo mi to
nic nie da. Chwilowo zrobiłem downgrade do 1.5.0.7-2. Pozdrawiam.