Re: kernel 2.6.18 i cups-backend-usb 1.2.7 - nie współpracują

Pan Hektor listywww w gmail.com
Czw, 30 Lis 2006, 11:49:45 CET

> kernel 2.6.18.x  i cups-backend-usb 1.2.7
>
> nie współpracuja ze soba, przyczyna jest brak w 2.6.18 modułu printer
> (zastapiony zdaje sie przez usblp)
> a tym samym brak tez (chyba przez to):
> /proc/bus/usb/drivers
> /proc/bus/usb/devices
>
> cups 1.3 podobno mam miec juz to zaimplementowane/działające
> ma takze podobno korzystac z libusb (w zwiazku z problemami z niektórymi
> urządzeniami wielofunkcyjnymi)

no tak, to by wiele tlumaczylo. Czy brak wspolpracy oznacza permanentne
niedzialanie? bo obecnie uzywam cupsa i co chwila rozlacza mi urzadzenie pod
usb...

czy wiadomo cos o tym, kiedy konkretnie pojawi sie nowy cups w pld?