kernel 2.6.18 i cups-backend-usb 1.2.7 - nie współpracują

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Czw, 30 Lis 2006, 11:57:30 CET

Dnia czwartek, 30 listopada 2006 11:49, Pan Hektor napisał:
[...]
> no tak, to by wiele tlumaczylo. Czy brak wspolpracy oznacza permanentne
> niedzialanie? bo obecnie uzywam cupsa i co chwila rozlacza mi urzadzenie
> pod usb...

Ja z drukarką pod USB miałem problem od zawsze, od kiedy sięga moja pamięć
(i od kiedy mam taką drukarkę). Kiepska jest (Epson C42UX), ale to nie
tłumaczy zachowania. A zachowanie właśnie było takie, że w trakcie
drukowania odłączało mi drukarkę, aby po chwili znów podłączyć. Ale wydruk
szlag trafiał :-/ W końcu kupiłem taki mały print server 3com-a z jednym
portem USB. I jakoś teraz z drukarką nie ma problemu (nie licząc zapchanych
dysz i kłopotów z tuszem).