Re: kernel 2.6.18 i cups-backend-usb 1.2.7 - nie współpracują

askowron w ii.pw.edu.pl askowron w ii.pw.edu.pl
Czw, 30 Lis 2006, 20:48:28 CET

11/30/2006 11:57 AM, Łukasz Maśko wrotek:
> Dnia czwartek, 30 listopada 2006 11:49, Pan Hektor napisał:
> [...]
>
> Ja z drukarką pod USB miałem problem od zawsze, od kiedy sięga moja pamięć
> (i od kiedy mam taką drukarkę). Kiepska jest (Epson C42UX), ale to nie
> tłumaczy zachowania. A zachowanie właśnie było takie, że w trakcie
> drukowania odłączało mi drukarkę, aby po chwili znów podłączyć. Ale wydruk
> szlag trafiał :-/ W końcu kupiłem taki mały print server 3com-a z jednym
> portem USB. I jakoś teraz z drukarką nie ma problemu (nie licząc zapchanych
> dysz i kłopotów z tuszem).

Czy czasami nie podłączaliście tych drukarek przez pasywne huby USB?
Bo mój epsonik (DX3850) szalał tak podłączony - np. drukował strony do
połowy. A potem wymagał restartu. A działa świetnie wpięty bezpośrednio
w kompa.

ADam