Re: Re: WLAN na Ralinku

Piotr Grymkowski carnage2 w go2.pl
Wto, 3 Paź 2006, 23:20:45 CEST

---- Wiadomość Oryginalna ----
Od: Paweł Sikora <pluto w agmk.net>
Do: "PLD: Users list \(Polish\)" <pld-users-pl w lists.pld-linux.org>
Data: 3 października 2006 22:56
Temat: Re: WLAN na Ralinku

> ja zamówiłem sobie rzeczonego atherosa w piątek w:
> http://www.cyberbajt.pl/cyber.php?i=produkt&id=1228
> i masterlink mi go dostarczył we wtorek (trasa zamość -> kraków),
> więc ta "trudno dostepność" jest lekko naciągana ;)
:) Chodziło mi o dostępność w zwykłym, namacalnym sklepie. Nie mam czasu na jeżdżenie po warszawie, a w sklepach w których byłem (w czterech w tym w MM gdzie za pentagram hornet chcieli 99 zeta) mieli wszystko na ralinkach. Nawet spoko się wydawał edimax-7128 ale nie wiem jak to działa pod linuxem. Na forum czytałem, że ludzie mają z tym problemy więc pewnie będe musiał poczekać na wypłatę i kupić sobie coś na atherosie, bo na koncie nic nie mam a wpłatomaty nie działaja (jak zawsze :( )
Pozdrawiam
P.G.