WLAN na Ralinku

Michal Abramowicz ab_1 w abram.eu.org
Wto, 3 Paź 2006, 22:58:16 CEST

On Tue, Oct 03, 2006 at 10:50:23PM +0200, Piotr Grymkowski wrote:
> Witam
> Chciałem się zapytać czy ktoś używa kart wifi na chipsecie ralink na PLD?? Chodzi to to bezproblemowo?? Wszyscy polecają karty na atherosah ale są one trudniej dostępne (nie mówię o allegro), a ralinki są dosłownie wszędzie.

edimax pcmcia EW-7305Pg koło 80 netto  (tę zamówiłem, w laptopie z
ipw2200 jakoś nie chce mi się bawić, i znosić fochy)

edimax pci EW-7325Ig koło 90 netto (to jest, zastanawiam się, nad
zrobieniem AP'ka w pracy)

ceny w abcdata, pcmcia ma być od 5 pazdz, ;-)

co do kart, ja wiem jedno, atheros to jest to, mimo ze mam blade
doświadczenie to jeszcze polecę DWL-AG650 (wiem wiem, droga)

zdrówko,

m.a.
--
Z punktu widzenia Rewolucji Światowej ludzie zasadniczo
dzielą się na dwie kategorie: na tych, którym trzeba