WLAN na Ralinku

Michal Abramowicz ab_1 w abram.eu.org
Czw, 5 Paź 2006, 08:23:52 CEST

> A mozesz sprecyzowac, co za fochy ipw2200? Uzywam tej karty od pol roku
> 24h/dobe i nie mialem z nia zadnych problemow (moze poza stosunkowo
> malym zasiegiem, ale to raczej wina wbudowanych antenek). Do glowy by mi
> nie przyszlo, zeby majac WiFi w srodku, montowac jakies odstajace
> cudactwo na PCMCIA mrugajace diodami jak dyskoteka.

Każdy ma swe upodobanie, mi natomiast nie odpowiada fakt że
to co przyłazi w kernelu nie umożliwia(chyba że jestem w błedzie)
czegoś innego niż wep. Musiałem coś dobudować, coś skasować, sprawdzić,
a i tam mam firmware error cośtam pruje co jakiś czas,
osobiście 5 laptopów z tym działa, bo to jedna ta sama instalacja,
natomiast ja używam pcmcia, ipw2200 mogłbym wyrwać obcengami ;)

Czyli co użytkownik to opinia.

zdrówko, a i od razu nie flejmujmy, szkoda czasu.

m.a.
--
Z punktu widzenia Rewolucji Światowej ludzie zasadniczo
dzielą się na dwie kategorie: na tych, którym trzeba