WLAN na Ralinku

BeCe boski_cinek w o2.pl
Śro, 4 Paź 2006, 23:28:49 CEST

Michal Abramowicz napisał(a):

> edimax pcmcia EW-7305Pg koło 80 netto  (tę zamówiłem, w laptopie z
> ipw2200 jakoś nie chce mi się bawić, i znosić fochy)

A mozesz sprecyzowac, co za fochy ipw2200? Uzywam tej karty od pol roku
24h/dobe i nie mialem z nia zadnych problemow (moze poza stosunkowo
malym zasiegiem, ale to raczej wina wbudowanych antenek). Do glowy by mi
nie przyszlo, zeby majac WiFi w srodku, montowac jakies odstajace
cudactwo na PCMCIA mrugajace diodami jak dyskoteka.

--
|3 0 $ |< !   < i N e |<
http://boskastrona.xhejn.org
"make install, not love!"