WWW i virtualhost

Jacek Osiecki joshua w hybrid.pl
Pią, 6 Paź 2006, 15:07:08 CEST

On Thu, 5 Oct 2006, Paweł Kośka wrote:

> Ale czy to działa z Apache 2.2? Z 2.0 raczej tak, ale w 2.2 chyba się API
> zmieniło czy coś takiego. http://www.suphp.org/FAQ.html

Auć, faktycznie... Niemiło :(
Czyżby to oznaczało, że przejście z apache'a 2.0 na 2.2 było błędem?
Właśnie będę potrzebował takiej funkcjonalności (żeby klienci nie mogli
sobie wzajemnie robić świństw i dosyć mnie zmartwił brak suphp :(

Swoją drogą - czy nie ma jakichś ciekawych modułów które by robiły nieco
więcej, czyli chroota? Zdaje się że home.pl ma coś takiego - wydaje się być
idealnym rozwiązaniem...

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua w ceti.pl GG:3828944
"To nie logika, to polityka"