WWW i virtualhost

Jarek Koszuk heretyk w pld-linux.org
Pią, 6 Paź 2006, 16:09:56 CEST

On Fri, October 6 2006 15:07, Jacek Osiecki wrote:
> Auć, faktycznie... Niemiło :(
> Czyżby to oznaczało, że przejście z apache'a 2.0 na 2.2 było błędem?
> Właśnie będę potrzebował takiej funkcjonalności (żeby klienci nie mogli
> sobie wzajemnie robić świństw i dosyć mnie zmartwił brak suphp :(
Hm... Mam apache'a 2.2.3-4 + suphp 0.6.1-1 i wygląda na to, że działa (nie
jest w tej chwili na maszynie produkcyjnej - ludzie testują na tej maszynie
kilka rzeczy, ale nikt nie zgłaszał, żeby coś było nie tak). Ale jak
instalowałem, to nie wiedziałem, że ma niedziałać, więc może teraz
przestanie? :)

Pozdrawiam, Jarek