klasyfikowanie poprawnej,wysyłanej poczty jako spam

Michal 'lipek' Lipka lipek w lipek.pl
Sob, 7 Paź 2006, 13:55:44 CEST

Witam
mam postawiony psotfix+amavisd+spamassassin. do tej pory wszystko grało
jak potrzeba. niestety od pewnego momentu zauważyłem, że spamassassin
wrzuca mi pocztę wysyłaną przez użytkowników jako spam. nie jest tak z
całą pocztą ale jest.
poczta jest wysyłana z komputera klienckiego za pomocą thunderbirda.
nagłówek dotyczący tego że zostało to zaklasyfikowane jako spam:

tests=[BAYES_00=-2.599, RCVD_IN_NJABL_DUL=1.946,
RCVD_IN_NJABL_PROXY=0.721, RCVD_IN_SORBS_DUL=2.046, RCVD_IN_XBL=3.897,
SUBJECT_ENCODED_TWICE=1.723]

próbowałem znaleźć gdzieś znaczenie tych skrótów niestety nie udało mi
się. mail był prostym mailem tekstowym bez załączników, z polskimi
literkami zarówno w treści jak i w temacie kodowany ISO-8859-2. w treści
znalazł się też jeden adres internetowy.
wysyłanie odbywa się z autoryzacją.
czy ktoś ma pomysł co poprawić w mailu aby on poszedł? bądź w jaki sposób
ustawić żeby maile nie były skanowane jeśli są wysyłane po uprzedniej
autoryzacji?
albo może chociaż  ktoś zna znaczenie tych skrótów w nagłówku?
będę wdzięczny za pomoc

# rpm -q postfix amavisd-new spamassassin-spam{c,d}
postfix-2.2.5-6
amavisd-new-2.4.2-3
spamassassin-spamc-3.1.1-1
spamassassin-spamd-3.1.3-1