klasyfikowanie poprawnej,wysyłanej poczty jako spam

Marcin Król hawk w limanowa.net
Sob, 7 Paź 2006, 14:39:16 CEST

> czy ktoś ma pomysł co poprawić w mailu aby on poszedł? bądź w jaki
> sposób ustawić żeby maile nie były skanowane jeśli są wysyłane po
> uprzedniej autoryzacji?

Mozesz np w konfiguracji spamassassina dopisac swoje domeny do "bialych
list", ale pamietaj, ze wtedy z twoich i/lub za pomoca twoich serwerow
bedzie mozna rozsylac spam.

> albo może chociaż  ktoś zna znaczenie tych skrótów w nagłówku?
> będę wdzięczny za pomoc

Niestety nie znam dokladnych oznaczen tych skrotow, ale jest to
informacja ktory filtr i ile punktow dodal do ostatecznego wyniku dla
danego maila. Google powinny ci pomoc, albo dokumentacja spamassassina.
Bedac w rozpaczy mozesz zajrzec w zrodla, moze komentarze dadza Ci jakas
podpowiedz.

Od siebie dodam, ze spamassassin IMO staje sie przezytkiem. Zbyt latwo
daje sie oszukac, zbyt duzo "prawdziwej" poczty lapie jako spam. Pomimo
intensywnego uczenia i/lub zonglowania opcjami konfiguracyjnymi zawsze
wylapuje mniejszy lub wiekszy odsetek normalnej poczty. Tego sie po
prostu nie da uniknac. Ja osobiscie wycofuje sie ze spamassassina na
korzysc wlasnych filtrow tresci i naglowkow. Walka ze spamem to poki co
walka z wiatrakami (w sensie, ze nigdy nie wylapiesz calego spamu i
zawsze jakies normalne wiadomosci zostana wyciete).

M.