klasyfikowanie poprawnej,wysyłanej poczty jako spam

crazy w noshit.pl crazy w noshit.pl
Wto, 10 Paź 2006, 13:32:53 CEST

Dnia Tue, 10 Oct 2006 13:07:24 +0200 (CEST) Michal 'lipek' Lipka
<lipek w lipek.pl> napisał:

> szczerze mówiąc mi się też wydaje to dziwne. wydawało mi się po
> prostu że postfix tak musi robić i dotychczas mi to nie przeszkadzało.
> jak w takim razie powiedzieć postfixowi aby nie skanował poczty
> wychodzącej? (konfiguracja standardowa z pl.docs)
> ufam moim użytkownikom i wiem że nie będą wysyłali spamu.
> bardzo proszę o jakieś wskazówki

 Hm, a jak sie zabezpieczysz przed wyslaniem spamu z twojego serwera do
twoich userow ?
Sprawdz sobie recznie: telnet twoj.host 25
;)

Ryszard Mielcarek       |    crazy(małpka)noshit(.)pl  |
http://crazy.geeks.pl   |    http://fun.noshit.pl      |