klasyfikowanie poprawnej,wysyłanej poczty jako spam

Michal 'lipek' Lipka lipek w lipek.pl
Wto, 10 Paź 2006, 13:07:24 CEST

On Mon, 9 Oct 2006, Michal Kochanowicz wrote:

> Do zabezpieczania serwerów SMTP przed rozsyłaniem za ich pomocą spamu
> służy autoryzacja SMTP a nie filtr antyspamowy.

jest autoryzacja i działa.

> Sam pomysł sprawdzania poczty od własnych użytkowników wydaje mi się
> cokolwiek dziwny. To trochę tak jakby znajomość kodu do domofonu była
> potrzebna do wyjścia z bloku :]

szczerze mówiąc mi się też wydaje to dziwne. wydawało mi się po prostu że
postfix tak musi robić i dotychczas mi to nie przeszkadzało.
jak w takim razie powiedzieć postfixowi aby nie skanował poczty
wychodzącej? (konfiguracja standardowa z pl.docs)
ufam moim użytkownikom i wiem że nie będą wysyłali spamu.
bardzo proszę o jakieś wskazówki

--
pozdrawiam
Michał Lipka