jaka płyta główna będzie ok

Przemysław Backiel przemyslaw.backiel w backiel.com.pl
Pon, 16 Paź 2006, 21:09:02 CEST

Paweł Sikora napisał(a):

> a potrzeba ci koniecznie AM2?
nie
ale prawde powiedziawszy pod S939 w hurtowniach juz nie ma prawie nic :)
wiec widze zmiane standardu :)

> ja mam i polecam: http://www.epox.nl/products/view.php?product_id=421
> na pokładzie ze względów finansowych jednordzeniowe 3700+ z 1MB cache-u.

> całość zapakowana w czarną DA-01-B-D:
> http://chieftec.pl/index.php?content=2&case=2

ok
ale co jeszcze masz w srodku?
ja bede miał procek 3500-3800
3 GB RAMu na DDR2
3 raptory 36 GB
i nie wiem czy ten co jest w srodku wytrybi :(

> pod pld jest stabilna jak dupa słonia :)
oki doki

--
Z powazaniem
Przemyslaw Backiel