jaka płyta główna będzie ok

Tomasz Rutkowski alucard w nospheratu.net
Pon, 16 Paź 2006, 21:30:27 CEST

Dnia Mon, 16 Oct 2006 21:09:02 +0200
Przemysław Backiel <przemyslaw.backiel w backiel.com.pl> napisał(a):

> nie
> ale prawde powiedziawszy pod S939 w hurtowniach juz nie ma prawie
> nic :) wiec widze zmiane standardu :)

am2 od 939 różni się fizycznie tylko jednym dodatkowym wyprowadzeniem,
ale skutkuje to w obsłudze pamięci dual-channel, a więc dużo szybszym
operowaniem na niej

moim zdaniem opłaca się am2 :)

mam na taganie 480 kilka serwków, mają niby mniejsze procki,
ale nie sądzę, żeby nie wyrobił...

gdyby się miało przydać do porównań:
2x intel pentium 4 2.8 GHz, 8 dysków SATA,
2x Gigabit Intela z bardzo dużym ruchem...
zasilacz się nie męczy, kiedyś podłączony bezpośrednio do sieci
wytrzymywał przepięcia, które powodowały w innych kompach restarty

Tomasz Rutkowski, sysadm @nospheratu.net, e-mail: alucard w nospheratu.net
    my PGP key files could be found at http://tango.nospheratu.net