jaka płyta główna będzie ok

Tomasz Rutkowski alucard w nospheratu.net
Pon, 16 Paź 2006, 21:48:54 CEST

Dnia Mon, 16 Oct 2006 21:34:33 +0200
Przemysław Backiel <przemyslaw.backiel w backiel.com.pl> napisał(a):

> ale nie podwojne :)

> super :)
> powiedz mi jeszcze
> jakie Intele dokładnie?

no niestety nie pomogę Ci teraz, bo w tej chwili nie mam do niego
dostępu, a go nie składałem :/

> mysle o Intelach na PCI-Express i nie wiem isc w to, czy isc w PCI..
> PCI-Express ma dla mnie same zalety :)
> ale nie mam zadnej sieciowki na PCI-Express
> a ruch mam spory :(

no niestety też nie mam, ale zgodzę się z Tobą, że PCI-E jest ciekawą
opcją, wydaje mi się, że nie powinno być problemu, Sun chyba montuje
już wszystko na PCI-E...

> btw. czy łatwo uruchamia się NAPI na tych intelach? moduły sam
> budowałeś, czy uzywasz e1000 ?

chodzą na e1000

Tomasz Rutkowski, sysadm @nospheratu.net, e-mail: alucard w nospheratu.net
    my PGP key files could be found at http://tango.nospheratu.net