jaka płyta główna będzie ok

Przemysław Backiel przemyslaw.backiel w backiel.com.pl
Wto, 17 Paź 2006, 23:19:11 CEST

Artur Flinta napisał(a):

> Nie ma nic za darmo, kręcisz zegar w górę to opóźnienie musi rosnąć.
> Warto napisać, ze Athlon64 4000+ na s939 z DDR400 będzie szybszy od A64
> 4000+ na AM2 (gdyby taki istniał jednordzeniowy) z DDR2 533. Bo używa
> szybszych wbrew pozorom pamięci. DDR2 by choć nieco dorównać DDR400 musi
> być pędzona zegarem 533MHz, ma też małą zaletę, ze da się ją wykręcić na
> zegary 667 lub 800MHz i tutaj zaczyna się ujawniać jej przewaga nad DDR.
> Mimo, większych czasów opóźnień, skutecznie nadrabia transferem. A cena
> DDR2 667 jest już praktycznie taka sama jak DDR2 533.
czyli kwestie prądowe mamy niejako z "głowy"
tagan wiem, że jest wydajny prądowo własnie
28A na szyne wiec jest ok

zastanawiałem się nad AM2..
tzn nad DDR2
chce rozsądnie włożyć tam pamięci, tam będzie odpalone proxy,
i chce byc smigało ok

liczyłem (w duszy)
ze większy transfer nadrobi wiekszy CAS i o to mi chodziło
do kosztorysu i tak wstawiłem sobie DDR2/667 :)

a z s939 jest ten problem, ze takich płyt (nowych) już prawie nie ma w
hurtowniach :(

of corz, na s939 dual smiga, mam tez takie maszyny i smigają jak
"ta lala"

--
Z powazaniem
Przemyslaw Backiel