jaka płyta główna będzie ok

Artur Flinta aflinta w at.kernel.pl
Wto, 17 Paź 2006, 23:59:38 CEST

Przemysław Backiel wrote:
> w PL w A oraz w TD nie ma ciekawych płyt na S939 (tzn. z nf4 ultra na
> pokładzie)

Aż z ciekawości zapytam się PM'a od płyt co jest albo jeszcze będzie w
ramach czystek magazynów.

> a z jakim chipsetem na AM2 nie będzie problemów pod Linuxem?

Tutaj nie jestem w stanie udzielić odpowiedzi, bo moją domeną są serwery
:) Mam pozytywne doświadczenia z kompletem GF6150/nF430. Szczególnie, że
ma zintegrowaną grafikę co załatwia problem zewnętrznej karty.
Nie wiem na ile poważnego serwera szukasz, ale może takie coś było by
warte uwagi:
http://www.supermicro.com/Aplus/motherboard/Opteron/HT1000/H8SSL-R10.cfm
http://www.supermicro.com/Aplus/motherboard/Opteron1000/HT1000/H8SSL-i2.cfm

Oczywiście to nieco inna półka cenowa, ale sprzęt nieco lepiej
przystosowany do pracy ciągłej, niż płyta do komputera domowego.

Artur