jaka płyta główna będzie ok

Przemysław Backiel przemyslaw.backiel w backiel.com.pl
Wto, 17 Paź 2006, 23:33:27 CEST

Artur Flinta napisał(a):

> Zależy na której :) Warto poczytać TPS płyty głównej i porównać jej
> wymagania z tym co oferuje zasilacza, doliczyć do tego peryferia i
> będziesz wiedział czy daje radę czy nie (weź też nieco zapasu - tak ze
> 20%). Ale wydaje mi się, że jest to dyskusja czysto akademicka, bo nie
> jest mi znana płyta pod AM2, która wraz z najmocniejszym CPU potrafiła
> by zeżreć dużo prądu. Jedynie mocne grafiki wymagające dodatkowego
> zasilania mogły by zaburzyć ten obraz :)
grafiki tam nie będzie..
tzn. będzie na PCI :)
więc loozik

z prądem jestem jakoś spokojny..

> Nie chcę robić tutaj kryptoreklamy swojego pracodawcy tutaj, ale nie
> dalej jak tydzień temu przewinęło się przez nasz magazyn kilka tys. płyt
> razem z CPU. Nie wiem czy poszło to do supermarketów, czy na rynek czy
> może za granicę.
w PL w A oraz w TD nie ma ciekawych płyt na S939 (tzn. z nf4 ultra na
pokładzie)

> S939 podobnie jak 754 jest praktycznie już martwy, bo AMD niedługo zgasi
> FAB30 by go przerobić na FAB38 (a tam właśnie robione były procki na te
> gniazda).
a z jakim chipsetem na AM2 nie będzie problemów pod Linuxem?

--
Z powazaniem
Przemyslaw Backiel