Re: Problemów z nowymi kernelami i fglrx ciąg dalszy :(

Michał Łukaszek mlukaszek w gmail.com
Czw, 19 Paź 2006, 12:15:44 CEST

On 10/18/06, Dariusz Włodarczyk <milley w zsp2.krotoszyn.net> wrote:
> Jakiś czas temu szukałem rozwiązania na niedziałające stery fglrx z
> nowszymi jądrami niż 2.6.15.5-1. Nie udało mi się tego przewalczyć ale
> postanowiłem odgrzebać temat bo i objawy jakby inne... ale do rzeczy

Cóż - SOA#1.
Aktualnie 2.6.18-3, firegl aktualny (najświeższy).
Nie pamiętam żebym miał kiedykolwiek problemy (z wyjątkiem
konieczności budowania X11-driver-firegl z palca za każdym razem gdy
upgraduje jajko ;)

--
pozdrawiam,
Michał Łukaszek