Problemów z nowymi kernelami i fglrx ciąg dalszy :(

crazy w noshit.pl crazy w noshit.pl
Czw, 19 Paź 2006, 12:23:51 CEST

Dnia Thu, 19 Oct 2006 12:15:44 +0200 "Michał Łukaszek"
<mlukaszek w gmail.com> napisał:

> Cóż - SOA#1.
> Aktualnie 2.6.18-3, firegl aktualny (najświeższy).
> Nie pamiętam żebym miał kiedykolwiek problemy (z wyjątkiem
> konieczności budowania X11-driver-firegl z palca za każdym razem gdy
> upgraduje jajko ;)

Hm.. ja za kazdym razem mam w dmesgu "page adress" i cus w ten desen..

Ryszard Mielcarek       |    crazy(małpka)noshit(.)pl  |
http://crazy.geeks.pl   |    http://fun.noshit.pl      |