[Ac] problem z udev i inne

Maciek Mitura mitek w knip.pol.lublin.pl
Nie, 22 Paź 2006, 23:58:39 CEST

Sun, Oct 22, 2006 at 11:39:24PM +0200, Fryderyk Dziarmagowski napisał:

> udev załaduje odpowiednie moduły sam, o ile kernel nie jest za stary
> (sugestie, że potrzebne do tego jest udevsynthesize są błędne)
Domyślnym kernelem w Ac jest taki (2.6.14.7-5), który nie wspiera tej
funkcjonalności.
Nie wiem jakie są w Ac-ready i Ac-test i czy umożliwiają automatyczne
ładowanie modułów przez jądro.

Maciek Mitura
gg: 915150 | jid: mitek[at]chrome.pl