[Ac] problem z udev i inne

Michał Panasiewicz wolvverine w tarchomin.pl
Pon, 23 Paź 2006, 02:26:48 CEST

Dnia 22-10-2006, nie o godzinie 23:58 +0200, Maciek Mitura napisał(a):

> Domyślnym kernelem w Ac jest taki (2.6.14.7-5), który nie wspiera tej
> funkcjonalności.
> Nie wiem jakie są w Ac-ready i Ac-test i czy umożliwiają automatyczne
> ładowanie modułów przez jądro.

osobiscie uzywam 2.6.18 i ładnie działa mi na desktopie (lapku)
w repo PLD ma sie pojawić na dniach podobno 2.6.16

udevsynthesize mam wlączone

--
Michał Panasiewicz Linux user nr. #425323 - jabber: wolvverine [ at ] chrome [ dot ] pl  || e-mail: wolvverine [ at ] tlen [ dot ] pl , wolvverine [ at ] pld-linux [ dot ] org
http://www.linkomp.pl - Linkomp - Usługi informatyczne dla firm - biuro [ at ] linkomp [ dot ] pl