Problemów z nowymi kernelami i fglrx ciąg dalszy :(

Tomasz Witek tiwek w manta.univ.gda.pl
Pon, 23 Paź 2006, 15:22:53 CEST

Dnia 23-10-2006, pon o godzinie 06:50 +0200, Bart. napisał(a):
> Przepraszam zgadza sie pokickalo mi sie i budowalem speca X11- ...
>
> Jest takie cudo jak xorg-drivers-video-fglrx.spec
>
> Udalo sie zbudowac!!
>
> Maly/duzy feler tylko ... na kernelu szadzika 2.6.18-1
>
> Spec buduje modul dla jadra ale gubi gdzies po drodze "2.6.18" po czym modul trafia w paczce do katalogu /lib/modules/-1/misc/fglrx.ko.gz
>
> Przeniesienie do katalogu 2.6.18-1 i wykonanie depmod -a 2.6.18-1 pomaga.
>
> Nie wiem czy u was tak samo?
>
> Aha jesli jest zaladowany modul drm i radeon nie uda sie zaladowac fglrx.
>
> Pomaga:
> [...]

Ja wlasnie od rana walcze z fglrx'em i wlasnie sie poddalem.

Płyta: ASUS P5RD2-VM
Grafika: ATI Technologies Inc RC410 [Radeon Xpress 200]
Kernel: kernel-2.6.17.13-1
Driver: 8.29.6
System: AC + ready

Na wczesniejszym sterowniku tym co jest w AC wyłączał monitor i dupa.
Po przebudowaniu do nowszego, nie dosc ze obraz jest taki troche
niewyrazny to jeszcze ... po chwili wiesza caly system.

Na steronikach radeon czy ati mam obraz w kropeczki (jak trojwymiarowy)
i juz sie nie da wrocic na konsole bo konsola tez juz jest kolorowa.

Jedyne co sie da to procowac na sterowniku vesa, ale na dluzsza mete sie
nie da.

Juz mam dosc ATI.

TiweK

--
"Kiedy myślę i nic nie wymyślę, to sobie myślę,
po co ja tyle myślałem, żeby nic nie wymyślić.