Problemów z nowymi kernelami i fglrx cia;g dalszy :(

susza001 susza001 w poczta.onet.pl
Pon, 23 Paź 2006, 22:24:37 CEST

Tomasz Witek wrote:

> Ja wlasnie od rana walcze z fglrx'em i wlasnie sie poddalem.
>
> Płyta: ASUS P5RD2-VM
> Grafika: ATI Technologies Inc RC410 [Radeon Xpress 200]
> Kernel: kernel-2.6.17.13-1
> Driver: 8.29.6
> System: AC + ready
>
> Na wczesniejszym sterowniku tym co jest w AC wyłączał monitor i dupa.
> Po przebudowaniu do nowszego, nie dosc ze obraz jest taki troche
> niewyrazny to jeszcze ... po chwili wiesza caly system.
>
> Na steronikach radeon czy ati mam obraz w kropeczki (jak trojwymiarowy)
> [...]
U mnie znowu trochę inna sprawa
Ac + ready
kernel - 2.6.16.29-3
stery X11-driver-fglrx.spec - # $Revision: 1.131 $, $Date: 2006/09/25
10:08:41 $
budowane z --without inncall --without smp --without userspace
albo bez rzadnego --without
moduł się ładuje X'sy się uruchamiają ale:

fglrxinfo
display: :0.0  screen: 0
OpenGL vendor string: Mesa project: www.mesa3d.org
OpenGL renderer string: Mesa GLX Indirect
OpenGL version string: 1.2 (1.5 Mesa 6.4.1)

glxinfo
name of display: :0.0
display: :0  screen: 0
direct rendering: No

shm podmontowany odpowiednie moduły załadowane dodam jeszcze iż na
paczkach z ac z kernelem 2.6.14.7-5 ładnie wszystko śmigało

wie ktoś jak to zrobić ?