[AC] Cron - limit czasu wykonywania skryptu

Mariusz Goch (pH4Lk0n) ph4lk0n w gmail.com
Czw, 26 Paź 2006, 12:14:46 CEST

Witam,
Instalowałem ostatnio całkiem nowe PLD na nowym kompie z AC(i686) i
pojawił mi się bardzo dziwny problem z cronem.
W crontabie miałem wcześniej linijkę, która włączała mi odtwarzanie
muzyki na pobudkę:
0 8 * * * mpg123 -Z ... &
Wcześniej jak muzyka wystartowała to grała do oporu aż zabiłem proces z
mpg123, a teraz gra jakieś 15 minut i proces zostaje zakończony.
W logach nie ma żadnych informacji o tym. :/
Wcześniej miałem vixie-cron w wersji 3.0.1, a teraz 4.1 z ac.
Ktoś już spotkał się może z takim problem??
Ostatnio ciągle przez to zasypiam, bo zanim zdążę się rozbudzić to
muzyka się wyłącza :P

Mariusz Goch (pH4Lk0n) <pH4Lk0n w gmail.com>
Credors Spacja.com