[AC] Cron - limit czasu wykonywania skryptu

Tomasz Witek tiwek w manta.univ.gda.pl
Czw, 26 Paź 2006, 17:13:55 CEST

Dnia 26-10-2006, czw o godzinie 12:14 +0200, Mariusz Goch (pH4Lk0n)
napisał(a):
> Witam,
> Instalowałem ostatnio całkiem nowe PLD na nowym kompie z AC(i686) i
> pojawił mi się bardzo dziwny problem z cronem.
> W crontabie miałem wcześniej linijkę, która włączała mi odtwarzanie
> muzyki na pobudkę:
> 0 8 * * * mpg123 -Z ... &
> Wcześniej jak muzyka wystartowała to grała do oporu aż zabiłem proces z
> mpg123, a teraz gra jakieś 15 minut i proces zostaje zakończony.
> W logach nie ma żadnych informacji o tym. :/
> Wcześniej miałem vixie-cron w wersji 3.0.1, a teraz 4.1 z ac.
> Ktoś już spotkał się może z takim problem??
> [...]

mi sie backup wylacza po ok 2 godzinach.
Nie mam pojcecia dlaczego.

vixie-cron-4.1

hmmmm

--
"Kiedy myślę i nic nie wymyślę, to sobie myślę,
po co ja tyle myślałem, żeby nic nie wymyślić.