[OT] LCD panoramiczny czy nie

Jacek Osiecki joshua w hybrid.pl
Nie, 29 Paź 2006, 16:25:14 CET

On Sun, 29 Oct 2006, Miro Ziemski wrote:

> [...]

> 	Mówiąc szczerze, to cała ta panorama to jak na mój skromy gust zwykły
> chwyt marketingowy, mający na celu zrobienie ludziom wody z mózgu.

[...]

Ja też się dołączę do tej opinii.
Dużo lepiej zamiast takiej zabawki która przydaje się jedynie przy oglądaniu
filmów (a i tak filmy zawsze dużo lepiej wyglądają na 32" panoramie CRT :)
kupić porządny LCD 4:3 20.1" z rozdzielczością 1600x1200 (choćby taki:
http://www.apollo.pl/store/show_detail/30/12131). Nie tylko dużo większa
powierzchnia, ale też bezproblemowa obsługa gier zrobionych pod 4:3, no i
możliwość użycia pivot - prawie żaden panoramiczny tego nie ma, a w trybie
pivot świetnie się pracuje (dużo widocznych linii tekstu). Inna sprawa, że
linux ledwo ledwo obsługuje pivota :(((

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua w ceti.pl GG:3828944
"To nie logika, to polityka"