[OT] LCD panoramiczny czy nie

Paweł Chuchmała pawel.chuchmala w gmail.com
Nie, 29 Paź 2006, 17:41:38 CET

On 10/28/06, Kamil <kamil.listy w klecza.pl> wrote:
> Interesuje mnie czy dobrze się na tym pracuje (edytory tekstu), przegląda
> strony w necie (często strony są dopasowane do rozdzielczości 1024x768), gra
> (to okazjonalnie ale słyszałem że z tym jest problem) itp. W sumie to jedyne
> co wiem to, że filmy na tym wyglądają miodzio;)

Jeśli zamierzasz mieć tekst w edytorze rozciągnięty na całą szerokość
i tak samo oglądać strony to Ci się będzie źle pracowało. Z tego
powodu ogranicza się szerokość tekst na stronach, oraz gazety
posiadają szpalty.

Pozdr,

--
Paweł Chuchmała