[OT] LCD panoramiczny czy nie

Mieszko Kaczmarczyk linux_mdk w wp.pl
Wto, 31 Paź 2006, 06:55:25 CET

Dnia niedziela, 29 października 2006 10:28, Miro Ziemski napisał:
>         Nie polecam też monitorów z "błyszczącą" powierzchnią -
> kilka(naście) godzin dziennie w towarzystwie swojej twarzy i wszystkich
> możliwych odblasków to nie na moje oczy.
To zależy jak masz ustawione biurko (desktop choć mebel też) co do kolorów -
ja mam całość w odcieniach stonowanej zieleni a światło z okna pada od lewej
strony - ale z boku więc ani na oczy ani na monitor.  Przesiadłem się z
matowego Samsunga 17LS na tego odblaskowego NECa i jest OK.  Bardzo sobie
chwalę tą przesiadkę.

> Jestem przyzwyczajony do proporcji 3:4 więc moja opinia jest mocno
> subiektywna.
To chyba jak na razie standard pokryty praktyką nie do podważenia......

Miesiu

--
Zobacz Player MP3 w Zegarku Xonix:
http://www.allegro.pl/strona/miesiu