[OT] LCD panoramiczny czy nie

floydrose floydrose w gazeta.pl
Nie, 29 Paź 2006, 21:47:05 CET

BeCe wrote:
> Ja rowniez, ale dostrzegam zalety panoram i staram sie, zeby nie
> przeslonily mi ich moje przyzwyczajenia:).

Bardzo dużo i często piszecie o proporcji 4:3 jakby nie zauważając
faktu, że prawie wszystkie obecnie produkowane matryce 17" i 19" mają
proporcje 5:4, która jest moim zdaniem wygodniejsza w zastosowaniach
"typowo komputerowych". Rozciągnięcie ekranu wzwyż pozwala widzieć
więcej linii tekstu - tę zaletę zauważą szczególnie programiści, ale też
 wszyscy "przeglądacze" www.

To co wyżej napisałem nie dotyczy oczywiście oglądania filmów - tu
faktucznie panorama jest wielce pożądana.

floydrose
Linux is like wigwam: no gates, no windows, Apache inside!