[OT] LCD panoramiczny czy nie

Krystian Tomczyk krystian w kamionek.net
Nie, 29 Paź 2006, 22:10:11 CET

Dnia 29-10-2006, nie o godzinie 18:20 +0100, Przemek Fedków napisał(a):
> Jak dla mnie czym większy tym  lepszy, a panorama to czasami np: dwie
> kartki A4 na raz :)
IMO to nie zależy od tego czy panorama, czy nie, tylko od ilości pikseli
w poziomie. Jeżeli panoramiczny monitor zmieści dwie kartki a4, to
zwykły o tej samej rozdzielczości poziomej też je zmieści i jeszcze
będzie miał miejsce u góry/dołu np. na paski narzędzi...

Wszystko zależy od zastosowań i upodobań. Ja np. wybierając laptopa
uparcie szukałem takiego z lcd 14,1" i 1280x800 chociaż w jednym ze
sklepów usiłowano mi wmówić, że na 15" 1024x768 będę widział więcej... i
jestem z tego wyboru zadowolony. Na biurko wybierałby jednak coś
znacznie większego wymiarowo z nie mniejszą rozdzielczością.
Krystian T.

             "errare humanum est..."