[OT] LCD panoramiczny czy nie

Kamil kamil.listy w klecza.pl
Pon, 30 Paź 2006, 10:59:22 CET

Dnia niedziela, 29 października 2006 22:10, Krystian Tomczyk napisał:

> IMO to nie zależy od tego czy panorama, czy nie, tylko od ilości pikseli
> w poziomie. Jeżeli panoramiczny monitor zmieści dwie kartki a4, to
> zwykły o tej samej rozdzielczości poziomej też je zmieści i jeszcze
> będzie miał miejsce u góry/dołu np. na paski narzędzi...

Tak tylko, że na zwykłym to Ty z lupą będziesz musiał patrzeć na monitor żeby
widzieć wyraźnie te dwie strony A4. Akurat tu się zgodzę, że na panoramie
wygodniej będzie umieścić obok siebie dwie strony a4 tylko, że jakoś nikt nie
mówi o tym, że przecież na wysokość będzie widać mniej.

Rzecz w tym, że może tu o to chodzi, że po prostu ludzki wzrok jest tak
skonstruowany, że obraz panoramiczny jest lepiej ogarnąć? Może dlatego jednak
panoramiczny jest lepszy? Na taki 20" panoramiczny całkiem się przyjemnie
patrzyło a nie wyobrażam sobie pracy przy 20" zwykłym... jakiś taki już
trochę za duży na wysokość.

--
Pozdrawiam, Kamil