Wypisanie z listy...

Michal Abramowicz ab_1 w abram.eu.org
Pon, 30 Paź 2006, 08:59:45 CET

On Sun, Oct 29, 2006 at 10:48:41AM +0100, Marteen wrote:
> Witam
>
> Od prawie tygodnia nie dostawalem maili z listy dyskusyjnej.
> Natomiast dzisiaj dostalem maila o temacie:
> "You have been unsubscribed from the pld-users-pl mailing list"
>
> Tak jakby mnie ktos wypisal. Dzisiaj zapisalem sie na nowo.
>
> Jest to dla mnie o tyle dziwne ze ja nie wysylalem maila o wypisanie (jestem
> na liscie pare dobrych lat). Czy to jakis blad systemu mailingowego??

subscribe:Oct 29 09:00:01 2006 (10958) pld-users-pl: marteen w go2.pl
auto-unsubscribed [reason: BYBOUNCE]

często do go2.pl mamy cośtakiego:
Oct 29 04:45:33 lists postfix/smtp[20538]: connect to
mx8.go2.pl[193.17.41.48]: Connection timed out (port 25)

i dla innych serwerów podobnie obsługujących go2.pl

więc dalej domyśl się sam, mailman jak nie może dostarczyć komuś
wiadomości, i to powtarzać się bedzie notorycznie to niestety ;-)
wypisuje z automatu delikwenta.

no, czyli podpadłeś pod autmatykę z różnych przyczyn.

listadmin.
--
Z punktu widzenia Rewolucji Światowej ludzie zasadniczo
dzielą się na dwie kategorie: na tych, którym trzeba