[OT] Re: Wypisanie z listy...

BeCe boski_cinek w o2.pl
Pon, 30 Paź 2006, 11:28:43 CET

Michal Abramowicz napisał(a):
[CIACH]
> często do go2.pl mamy cośtakiego:
> Oct 29 04:45:33 lists postfix/smtp[20538]: connect to
> mx8.go2.pl[193.17.41.48]: Connection timed out (port 25)
>
> i dla innych serwerów podobnie obsługujących go2.pl
[CIACH]

Bo poczta na o2.pl to ostatnio zenada. Mam tam dwa konta i przy ich
identycznej konfiguracji w thunderbirdzie z jednego moglem odebrac
poczte, a drugi mi wywalal bledy. Jak napisalem do ich pomocy
technicznej, zeby cos z tym zrobili, bo jak dla mnie to ewidentnie ich
wina, to odeslali mi...instrukcje konfiguracji Outlooka! Malo tego,
napisalem drugi raz, precyzujac wszystko jeszcze bardziej, zaznaczajac
pare razy, ze nie uzywam Outlooka i ze to nie problem programu
pocztowego i zeby sie chwile zastanowili zanim mi odpisze, bo moge
poczekac, ale chce uzyskac sensowna pomoc. Jaka byla odpowiedz? Drugi
egzemplarz instrukcji konfigurowania Outlooka!
Dwa tygodnie sie irytowalem, zaczynajac sie rozgladac za nowym kontem,
az nagle problem zniknal tak samo magicznie jak sie pojawil.
--
Marcin Biernat
(http://boskastrona.ovh.org)