[OT] LCD panoramiczny czy nie

Przemek Fedków przem w k.pl
Pon, 30 Paź 2006, 15:30:13 CET

DELL 3007 FPW 2560 x 1600, daje rade :D,

nie widze problemów, po prostu troszkę można sie na początku zgubić,
raczej nikt by sie na takiego nie pogniewał, problemem z jakim spotkałem
sie w innych monitorach jest jasność, a dokładniej za mała regulacja w
dól co przy pracy w nocy strasznie męczy, za to duże matryce maja
problem z równomiernym podświetlaniem,

monitory to u mnie zboczenie więc proponuje zakończyć wątek monitorów i
zaproponować pogłębianie wiedzy na
http://www.mva.pl/?kategoria=170&id_kategorii=2&top=170

Przemek.