[OT] LCD panoramiczny czy nie

Paweł Sikora pluto w agmk.net
Pon, 30 Paź 2006, 12:24:33 CET

Kamil napisał(a):

> Czyli jest tak jak myślałem, że źle się pisze programy i źle się przegląda
> strony www?

programy pisze się dobrze, rozkladasz po bokach toolboxy i jedziesz.
nie wyobrazam sobie powazniejszej sesji np. z debuggerem bez panoramy.
analogicznie w zabawach z gimp-em, czy jakims softem do webmajsteringu
boczny plac na przyborniki, to koniecznosc.

strony www jak juz zauwazono nie sa raczej przystosowane do panoramek,
ale one w zasadzie do niczego nie sa przystosowane :) ja np. jak