[OT] LCD panoramiczny czy nie

Cezary Krzyzanowski dhubleizh w o2.pl
Pon, 30 Paź 2006, 18:40:29 CET

Dnia 30-10-2006, pon o godzinie 10:06 +0100, Jacek Osiecki napisał(a):
> No, tylko że na kanapie sobie siedzi przed 32- albo 50-calowym TV. :)
> Przed maleńkim 17" monitorem panoramicznym to może najwyżej usiąść przed
> biurkiem...

Eeeee - a kto kupuje panoramy? Ktoś, kto siedzi metr przy kompie? No jak
już ktoś inwestuje w sprzęt, który z natury jest predefiniowany do
filmów, to nie kupuje chyba 14-tki ? Przecież tu właśnie nie o
oszczędność chodzi, a o rozmach. 20-23-24 cale i masz jak telewizor. Ja
np nie potrzebuję niczego większego, bo rozmiar pokoju nie pozwala mi na
usadowienie się w odległości, która jest nominalna dla wielgachnych
plazm czy LCD.

Facet szuka odrobiny luksusu, a nie minimalistycznego rozwiązania za
najmniejsze pieniążki...

Cz w rny