[OT] Re: Wypisanie z listy...

Krystian Tomczyk krystian w kamionek.net
Wto, 31 Paź 2006, 00:09:40 CET

Dnia 30-10-2006, pon o godzinie 11:28 +0100, BeCe napisał(a):
> Michal Abramowicz napisał(a):
> [CIACH]

> [CIACH]
>
> Bo poczta na o2.pl to ostatnio zenada. Mam tam dwa konta i przy ich
> identycznej konfiguracji w thunderbirdzie z jednego moglem odebrac
> poczte, a drugi mi wywalal bledy.
Onet też nie najlepszy. Często dostawałem informacje z listy, że części
maili nie mógł dostarczyć i groził mi wypisaniem z listy (trochę ciekawe
- jak nie może dostarczyć poczty to na ten sam adres pisze, że jak
sytuacja się będzie powtarzać to usunie adres z listy...). Poza tym
jeden(?) z ich adresów ip jest na rbl i jak mail czasem przez niego
przechodzi to może być odrzucony jak ktoś korzysta z rbl.
Dlatego jak tylko miałem możliwość to postawiłem swój serwerek i
problemy się skończyły :)
Krystian T.

             "errare humanum est..."