[OT] LCD panoramiczny czy nie

Mieszko Kaczmarczyk linux_mdk w wp.pl
Wto, 31 Paź 2006, 06:48:41 CET

Dnia sobota, 28 października 2006 21:48, Kamil napisał:
> Interesuje mnie czy dobrze się na tym pracuje (edytory tekstu), przegląda
> strony w necie (często strony są dopasowane do rozdzielczości 1024x768),
> gra (to okazjonalnie ale słyszałem że z tym jest problem) itp. W sumie to
> jedyne co wiem to, że filmy na tym wyglądają miodzio;)
>
> Ogólnie czy jest sens i czy warto kupować panoramiczny (np. ten:
> http://sklep.benchmark.pl/pelny_30545.html) czy lepiej zwykły?

text zazwyczaj się pisze na kartce w pionie, to samo strony www.  wiec jak
pisałeś nadaje się tylko do filmów.  Chyba, żę można obrócić w pion (PIVOT)
ale nie wiem jak pivot sie sprawuje pod Linuxem.

Ja mam NEC 70GX2 - i pomyka OK także w grach.  Ale NEC kosztuje to 300zł
więcej niż Belinea.  Jak wolisz oszczędziś to poszukaj LG krytego oczywiście
też filmem (TFT+film).

Powodzenia
Miesiu
--